6/6/17

Emotivo homenaje a Gladys

Este pasado domingo, nos volvimos a juntar en el parque de Gladys Enea para recordar el 38 aniversario de sus asesinato en Tutera.
La verdad es que el tiempo no acompañó mucho, pero a pesar de la lluvia, un centenar largo de personas volvimos a recordar y reclamar la figura de Gladys, esa chica de barrio a la que un Guardia Civil le arrebató la vida, mientras estaba sentada en la calzada del puente sobre el Ebro, un 3 de junio de 1979.
Parkearen atean pankarta jarri eta gero, kalejiran igo ginen goiko zelaira, trikitixaren laguntzarekin. Han, monolitoaren aurrean, neska bikote batek aurreskua dantzatu eta Gladysen lagunek lore sorta utzi zuten bere irudiaren aurrean.
Ondoren Karlos Trenorrek hartu zuen hitza, Karlos auzokide eta Gladysen laguna izan zen eta ongi esplikatu zigun Gladysen oroitarrian "oraindik ilusioa gelditzen zait" esaldia  zergatik azaltzen den.
Ez da ahaztu behar, Karlosek azkeneko 10 urteetan ezin izan duela omenaldia parte hartu kartzelan eduki dutelako. 
Emotivas fueron también las 2 piezas que dos jóvenes de Egia  interpretaron al saxo y la guitarra. Nunca sabremos agradecer lo suficiente a estos "txabales" su aportación en los homenajes a Gladys. 
Para finalizar tomó la palabra Javi, "el de Gasteiz", quien recordó que Gladys todavía no está considerada como víctima oficial "de la violencia policial", a pesar de haber transcurrido 38 años de su muerte. Baita ere salatu zuen Garoñako zentral nuklearrak jarraitzen duela euskaldunen, eta batez ere, arabartarren segurtasuna mehatsatzen. Ildo horretan salatu zuen PNVren jarrera bikoitza: Gasteizen pankartan jartzen Garoñaren itxiera eskatuz , eta bitartean, Madrilen,PPren apostu erradiaktiboa laguntzen.
Amaierarako sorpresa bat genuen gordeta, Eguzkik aurten 30 urte betetzen dituelaren aitzakian, saria eta omenaldi xumea egin genion Félix Sotori. Zergatik? Pues por ser unos de los "supervivientes" de la batalla del Deba, aquella en la que se creo la Comisión de Defensa de una Costa Vasca No Nuclear, y que fue el anticipo de los Comités Antinukleares. 
Como reconocimiento por su trayectoria y lucha le entregamos una reproducción de una ballena, realizada con restos de madera recogidos en la playa Zurriola, frente a su barrio. 
Euria jarraitzen zuenez, ezkiaren azpian hartu genuen aterpe hamaiketakoa dastatzeko. Merezi izan du aurtengoa ere. 

No hay comentarios: